Când vorbim despre signalistică

Când vorbim despre signalistică, adu în fața ochilor tăi un magazin pe care l-ai văzut pe stradă și ți-a rămas în minte.

Cum arăta vitrina? Avea reclame iluminate? Era inscripționată cu culori, mesaje și materiale interesante?

Cu ce anume ți-a atras atenția?

Cum să-ți promovezi business-ul în 4 pași simpli:

Pasul 1.
Aflăm mai multe despre tine. Cu ce se ocupă afacerea ta, cine sunt clienții tăi și cu ce te diferențiezi față de concurență.
Pasul 2.
Ne spui care sunt obiectivele tale, ce vrei să obții și ce buget ai disponibil pentru implementare unui proiect adaptat afacerii tale.
Pasul 3.
Noi căutăm locații, facem un media plan și iți propunem soluții conform obiectivelor business-ului tău.
Pasul 4.
Stabilim toate detaliile împreună cu tine și implementăm un proiect care să aducă afacerii tale vizibilitatea pe care o merită.

Când să folosești campanii de promovare stradală ?

1. Când deschizi un magazin.
Pune în evidență lucrurile care te diferențiază de concurență. Cum ? Prin materiale publicitare care transmit misiunea și viziunea business-ului tău!
2. Când lansezi un produs sau serviciu nou.
Dă de veste oraș atunci când faci ceva nou și inedit. Arată-le clienților tăi preocuparea pentru satisfacerea nevoilor pe care le au.
3. Când vrei să anunți discount-uri/promoții.
Îți recompensezi clienții? Nu uita să-i anunți prin toate mijloacele de comunicare posibile.
4. Când vrei să consolidezi imaginea brandului.
Apelează la materiale publicitare care vorbesc despre brand-ul tău în toate punctele de contact pe care le ai cu potențialii clienți.

Exemple

Cele mai folosite formate de afișaj sunt panourile publicitare.

      Cele mai folosite formate de afișaj sunt panourile publicitare.
Iluminate din interior, din exterior, sau neiluminate, ele au rol de mobilier stradal și dau culoare
orașelor.
      Nu-i așa ca ai remarcat o reclamă colorată sau un mesaj original?
      Panourile publicitare sunt așezate în zone strategice din orașe, zone aglomerate, zone comerciale, școli,
spitale, clinici, piețe, intersecții mari de artere de circulație, zone centrale. 

De asemenea, vedem panouri publicitare și la intrările în orașe și de-a lungul șoselelor.

Dacă vrei ca brandul tău să fie văzut în tot orașul

… atunci, aceasta este o campanie pe care merită să o faci. Colantează un autobuz și imaginea ta se plimba peste tot. 

Ține cont însă că ai costuri inițiale de decorare, așadar, durata campaniei este bine să fie mai lungă, de câteva luni.

Ca să știi cum e mai bine să faci, întreabă agenția care sunt costurile ințiale de decorare, costurile de închirire și durata minimă de închirire pe care o acceptă compania de transport.

Ia în calcul formatele mari și proiectele speciale atunci când...

…să impresionezi prin mărime și originalitate și să intri în conversațiile publicului.
Formatele mari sunt mesh-uri de mari dimensiuni și structuri publicitare provizorii – cub, prismă.
Proiectele speciale sunt structuri publicitare atipice: obiecte de mari dimensiuni, litere volumetrice de mari dimensiuni amplasate la sol sau pe structuri, obiecte atașate la formatele clasice de panouri. Ai ceva mai multe aprobări, mai multă proiectare de făcut, mai mulți bani de cheltuit, însă merită.

O deschidere de magazin...

O deschidere de magazin sau de spațiu comercial merită promovată cât mai bine în oraș.
Vânzările mari, au nevoie de reclame mari!

Costuri și implementare


Pentru o campanie publicitară stradală trebuie să iei in calcul următoarele costuri:
  1. Inchirierea panoului publicitar sau a suportului publcitar pe care o poți face prin intermediul unei agenții sau direct de la proprietarul panoului.
  2. Dacă lucrezi cu o agenție, beneficiezi de prețuri speciale, de consililere și de monitorizare a campaniei. Dacă lucrezi direct cu proprietarul, sunt acțiuni pe care trebuie să le faci chiar tu, cum ar fi: alegerea panourilor potrivit cu publicul țintă, monitorizarea lor, trimiterea comenzilor de decorare și gestionarea fotografiilor de implementare.
  3. Costurile de producție – reprezinta costurile de producere a materialului care se afiseaza pe suport
  4.  Costurile de decorare – Costurile de montaj ale materialului pe suporturile respective.