Când vorbim despre signalistică
Când vorbim despre signalistică, adu în fața ochilor tăi un magazin pe care l-ai văzut pe stradă și ți-a rămas în minte.
Cum arăta vitrina? Avea reclame iluminate? Era inscripționată cu culori, mesaje și materiale interesante?
Cu ce anume ți-a atras atenția?
Cum să-ți promovezi business-ul în 4 pași simpli:
Când să folosești campanii de promovare stradală ?
Exemple
Cele mai folosite formate de afișaj sunt panourile publicitare.
Cele mai folosite formate de afișaj sunt panourile publicitare.
Iluminate din interior, din exterior, sau neiluminate, ele au rol de mobilier stradal și dau culoare
orașelor.
Nu-i așa ca ai remarcat o reclamă colorată sau un mesaj original?
Panourile publicitare sunt așezate în zone strategice din orașe, zone aglomerate, zone comerciale, școli,
spitale, clinici, piețe, intersecții mari de artere de circulație, zone centrale.
De asemenea, vedem panouri publicitare și la intrările în orașe și de-a lungul șoselelor.
Panouri publicitare Backlit
dimensiuni – 3,2x2,4 m și 4x3 m
sunt amplasate în special în orașe
Panou publicitar Billboard
dimensiuni tipice 6x3m
le vedem la intările în orașe sau de-a lungul șoselelor
Panou publicitar Unipole
dimensiuni - 8x3 m
amplasate de-a lungul autostrazilor
Panou publicitar city-light
dimensiuni mai mici de 1,1x1,6 mp
amplasate în orașe
destinate traficului pietonal
Mesh sau easy-change
de dimensiuni mari
până la sute de metri pătrați
Dacă vrei ca brandul tău să fie văzut în tot orașul
… atunci, aceasta este o campanie pe care merită să o faci. Colantează un autobuz și imaginea ta se plimba peste tot.
Ține cont însă că ai costuri inițiale de decorare, așadar, durata campaniei este bine să fie mai lungă, de câteva luni.
Ca să știi cum e mai bine să faci, întreabă agenția care sunt costurile ințiale de decorare, costurile de închirire și durata minimă de închirire pe care o acceptă compania de transport.
Ia în calcul formatele mari și proiectele speciale atunci când...
…să impresionezi prin mărime și originalitate și să intri în conversațiile publicului.
Formatele mari sunt mesh-uri de mari dimensiuni și structuri publicitare provizorii – cub, prismă.
Proiectele speciale sunt structuri publicitare atipice: obiecte de mari dimensiuni, litere volumetrice de mari dimensiuni amplasate la sol sau pe structuri, obiecte atașate la formatele clasice de panouri. Ai ceva mai multe aprobări, mai multă proiectare de făcut, mai mulți bani de cheltuit, însă merită.
O deschidere de magazin...
O deschidere de magazin sau de spațiu comercial merită promovată cât mai bine în oraș.
Vânzările mari, au nevoie de reclame mari!
Costuri și implementare
Pentru o campanie publicitară stradală trebuie să iei in calcul următoarele costuri:
- Inchirierea panoului publicitar sau a suportului publcitar pe care o poți face prin intermediul unei agenții sau direct de la proprietarul panoului.
- Dacă lucrezi cu o agenție, beneficiezi de prețuri speciale, de consililere și de monitorizare a campaniei. Dacă lucrezi direct cu proprietarul, sunt acțiuni pe care trebuie să le faci chiar tu, cum ar fi: alegerea panourilor potrivit cu publicul țintă, monitorizarea lor, trimiterea comenzilor de decorare și gestionarea fotografiilor de implementare.
- Costurile de producție – reprezinta costurile de producere a materialului care se afiseaza pe suport
- Costurile de decorare – Costurile de montaj ale materialului pe suporturile respective.