Campanii publicitate stradală
Cea mai veche formă de promovare?
Publicitatea stradală !
Un mesaj publicitar afișat pe un panou este mai credibil și rămâne involuntar în memoria publicului.
Fie că vorbim de panouri publicitare, autobuze colantate, Reclame Mari pe clădiri mari, publicitatea stradală face parte din viața noastră și ne influențează alegerile.
Pentru un proiect de succes, nu este nevoie decât de 4 pași:
Este foarte important să ne spui cine ești, cu ce te ocupi, cine sunt clienții tăi, dar mai ales, cu ce crezi că ești diferit față de competitorii tăi.
Astfel putem realiza un portret al business-ului tău, conturând câteva idei și soluții de promovare încă de la prima interacțiune cu tine.
Pentru fiecare obiectiv există strategii diferite de promovare, acestea luând în calcul și zona sediului tău.
Noi facem design-ul grafic al materialelor sau lucram cu un grafician pe care il preferi tu.
În acest fel ai posibilitatea de a-ți vedea fațada spațiului semnalizată înainte de realizarea montajului propriu zis.
Gândește-te că firma unui magazin este ca o carte de vizită, ca titlul unei cărți sau a unui film.
Cu cât este mai expresiv și cu cât este scris mai frumos, cu atât îți va atrage mai mult atenția.
Casetele luminoase și literele volumetrice sunt punctul central de pe o vitrină comercială.
Cum știi că ai făcut o alegere bună?
Ai făcut o alegere bună dacă materialele sunt adaptate domeniului tău de activitate și publicului țintă.
(exemplu: materialele premium comunică faptul ca afacerea ta are servicii premium.
Materialele mai comune, transmit ideea ca firma ta este accesibilă pentru oricine.)
Tu știi cum anume dorești să arate firma ta?
Vitrine, mașini, pereți, floor sticker, mobilier.
Orice suprafață netedă, poate fi colantată cu autocolant printat, colorat din fabrică, sau cu folie de sablare sau alte tipuri de autocolante.
Scopul?
Cu un efort minim (energie, timp, bani), obții efect maxim și schimbi imediat atmosfera cu o culoare, un mesaj sau cu elemente de brand.
Pe scurt, designul grafic este arta sau abilitatea de a combina ideile și obiectivele tale, cu soluțiile și opțiunile existente în publicitate.
Practic îți exprimi viziunea și misiunea business-ului prin culori și imagini puse pe fațada spațiului tău.
Ce trebuie tu să faci în procesul pentru realizarea design-ului?
Ne trimiti sau arăti imaginile, culorile sau locurile care te-au inspirat pentru a realiza design-ul materialelor publicitare.
Ne trimiți exemple de materiale și firme pe care le-ai văzut pe net sau în altă parte.
Ca sa vezi cat mai bine rezultatul si sa poti face modificari realizam simulari 2D sau 3D ale materialelor montate pe fatada sau in interior.
Pe baza simularilor tu ne dai BUN de TIPAR si noi dam in productie.